Στις αγορές των Βαλκανίων "ποντάρουν" οι τουριστικοί παράγοντες της Κεντρικής και Ανατολικής Μακεδονίας, αλλά και της Θράκης, για την αύξηση των εσόδων και της κίνησης τη φετινή καλοκαιρινή σεζόν (Μάιος -Οκτώβριος), καθώς οι συγκεκριμένες αγορές "διοχετεύουν" με επισκέπτες περιοχές της Βόρειας Ελλάδας και δίνουν "ζωή" σε χιλιάδες επιχειρήσεις και οικογένειες, που κυριολεκτικά ζουν από τον τουρισμό.
Οι φορείς ετοιμάζουν τις...
βαλίτσες τους, όχι για ταξίδια αναψυχής, αλλά για διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, που θα πραγματοποιηθούν, εντός του Φεβρουαρίου, σε βαλκανικές πρωτεύουσες, όπως η Σόφια και το Βελιγράδι, με στόχο τη σύναψη συμφωνιών και την αύξηση των επισκεπτών από τα Βαλκάνια στη Βόρεια Ελλάδα.
Φέτος, οι τουριστικοί παράγοντες πρέπει να αντιμετωπίσουν και ένα άλλο ζήτημα, το οποίο, αν μη τι άλλο, αναδεικνύεται περισσότερο και αφορά τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης: μεγάλο ποσοστό των πολιτών των γειτονικών χωρών διαγράφει από το σχεδιασμό του τις διακοπές, σε μια προσπάθεια να περικόψει δαπάνες.
Η Χαλκιδική εξακολουθεί να βρίσκεται στις πρώτες θέσεις της προτίμησης των επισκεπτών από τα Βαλκάνια, με τη σερβική αγορά να έχει μια καλή τάση στις προκρατήσεις (από τις 15 Ιουνίου και έπειτα), ενώ η Βουλγαρία και η Ρουμανία επιδεικνύουν σημάδια "κόπωσης" σε σχέση με πέρυσι, επισήμανε ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής, Γρηγόρης Τάσιος.
«Μας προβληματίζει ότι φέτος τα Βαλκάνια (οι αγορές) ξεκινούν αργά τη σεζόν, από τον Ιούνιο», πρόσθεσε ο κ. Τάσιος.
Για τη ρωσική αγορά, η οποία "έκλεισε" πέρυσι με αύξηση 7% στις αφίξεις επισκεπτών, ο κ. Τάσιος ευελπιστεί ότι το 2011 θα είναι καλύτερο.
Η αυλαία της περσινής χρονιάς για τη Χαλκιδική έπεσε με πτώση διανυκτερεύσεων 10-12% για όλη τη σεζόν, σύμφωνα με τον ίδιο.
www.halkidikinews.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου