Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

Περί του χρήματος φιλοσοφία...


Η φιλοσοφία ζώης σε σχέση με την ανθρώπινη ευτυχία δεν εξαρταται απο το χρήμα..
Δεν εξαρτάται από την ποσότητα του πλούτου που έχουν συσσωρεύσει τα υποκείμενα. Πρωτίστως εξαρτάται από παραμέτρους όπως καλή υγεία και δίκτυο κοινωνικών συναναστροφών, όπως θα τα έλεγε και ο διάσημος συμπατριώτης μας ο κ. Χρηστάκης. Μετά, στο χάρτη της αξιολόγησης έρχεται η γενική παιδεία και τέταρτο και καταϊδρωμένο έρχεται το χρήμα...
Αυτό προς απογοήτευση των μαρξιζόντων και μονεταριζόντων φίλων της που θεωρούν το χρήμα σαν βάση κάθε προόδου, ευτυχίας και ευημερίας...

Η ελευθερία μου κρέμεται στην άκρη του όπλου μου, πιστεύουν οι οπαδοί του τριτοκοσμικού μαοϊσμού. Η ελευθερία μου κρέμεται από τον τραπεζικό μου λογαριασμό ή την παραγωγικότητα της επιχείρησής μου, λένε οι οπαδοί του μονεταρισμού.

Η κατά Αντρέ Κοστολάνι ελευθερία κρέμεται από το μαξιλάρι... αφού ελεύθερο θεωρεί αυτόν που ένα βροχερό πρωινό έχει την ευχέρεια να μην κάνει τίποτα άλλο από το να αλλάξει πλευρό...(Πλευρό; Όχι κατ’ ανάγκη κατά την Αδαμιαία εκδοχή της γενέσεως...).

Δεν υπάρχουν σχόλια :