Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

ΜΟΥΣΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Γιώργος Γελαράκης - Πάτροκλος Σαμαράς

Ο Γιώργος Γελαράκης και Πάτροκλος Σαμαράς πραγματοποιούν μια μουσική συνεύρεση και πάλι μετά από 2 χρόνια....Σκοπός τους να πάρουν τις κιθάρες τους και να παίξουν τη μουσική τους σε οποιοδήποτε χώρο ,μαγαζί, φεστιβάλ κτλ. ανά την Ελλάδα και να μεταδώσουν μια μουσική ανάταση, που τις μέρες που διανύουμε είναι ίσως η μόνη όαση!!

Πιο ώριμοι από ποτέ , διαθέτοντας τώρα πια και δικές τους μουσικές συνθέσεις - ηχογραφήσεις, με ανανεωμένο μουσικό πρόγραμμα για όλα τα γούστα και όλες κυριολεκτικά τις ηλικίες, θα ταξιδέψουνε όπου τους βγάλει ο δρόμος για να συναντήσουν νέα πρόσωπα , νέους ήχους και νέες περιπέτειες!!! Μαζί τους συνοδοιπόροι , εφόσον απαιτηθούν,, αξιόλογοι μουσικοί....για να πλαισιώσουν το μουσικό τους πρόγραμμα!!

---------------------------------------------------------



Γιώργος Γελαράκης

Δείγμα του επερχόμενου ολοκληρωμένου μουσικού album του -> www.youtube.com/gelarios

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ. Για μένα ??? Μμμμ..κάτσε να δω τι μπορώ να γράψω για μένα...Ήμουν 10 χρονών.μαθητής στη Βέροια, όταν πήρα το πρώτο μου αρμόνιο. Πέρασαν 2 χρόνια και μια μέρα ανακοινώνω στον πατέρα μου ότι θα ήταν καλύτερα αρχίσω μαθήματα κιθάρας..Το σκέφτηκε λίγο. στην αρχή αντέδρασε..αλλά μάλλον η αποφασιστικότητα μου τον πείθει..Για δυο καλοκαίρια ηχογραφώ σε δημοσιογραφικό κασετοφωνάκι 40-50 τραγούδια, που μερικά τα 'γραφα επί τόπου.βάζοντας ρυθμούς από το αρμόνιο μου...σήμερα τα ακούω και χτυπάω το κεφάλι μου (γι' αυτό και δεν τα ακούω συχνά πια!), αλλά σκέφτομαι ότι είναι μια τεράστια κληρονομιά για τα γεράματα μου!
Τα φοιτητικά μου χρόνια με φέρνουν στη Θεσσαλονίκη, στο τμήμα Μηχανολόγων μηχανικών του Πολυτεχνείου..αλλά δε συγκινούμαι ιδιαίτερα! Θεσσαλονίκη , ροκ , συγκροτήματα, κιθάρες στα κάστρα και στο Λευκό πύργο! Αυτά ακούει κάθε παιδί που βρίσκεται στην εφηβεία , στις επαρχιακές πόλεις της Μακεδονίας ,ερωτεύεται τη συμπρωτεύουσα, γοητεύεται όταν πηγαίνει και δεν αργεί ο διψήφιος αριθμός χρωστούμενων μαθημάτων! Τελικά καταφέρνω το 2010 να αποφοιτήσω.
Συμμετέχω σε διάφορα μουσικά σχήματα.με τα οποία πραγματοποιώ εμφανίσεις σε μουσικά στέκια της Θεσσαλονίκης , της Μακεδονίας και της Θεσσαλίας, καθώς και εμφανίσεις σε μεγάλα καλοκαιρινά φεστιβάλ (Αliakmonas river youth festival , Rocking under the rocks, by the river party κ.α.) , όπου μοιραζόμαστε την ίδια σκηνή με πολύ μεγάλους καλλιτέχνες (Β.Παπακωνστανίνου, Φ.Πλιάτσικας, Π.Κατσιμίχας, Γ.Κούτρας, Μ.Ξυδούς). Έρχεται το καλοκαίρι του 2009..όπου και ωριμάζει μέσα μου η ιδέα ,να ξεκινήσω την ηχογράφηση προσωπικού μου υλικού, με αφορμή τη συμμετοχή μου σε διάφορους μουσικούς διαγωνισμούς! Έτσι τoν Απρίλιο του 2010, το τραγούδι "Σωπαίνουν αυτοί που αγαπούσαν" βραβεύτηκε με το 3ο βραβείο στο διαγωνισμό τραγουδιού του MUSICHEAVEN.GR ανάμεσα σε 250 τραγούδια και σε ένα site με καταγεγραμμένα 100.000 μέλη
http://www.musicheaven.gr//modules.php?name=News&file=article&sid=2423
,ενώ λίγους μήνες πριν το τραγούδι αυτό ήταν η αφορμή για τη συνεργασία μου με το συνθέτη Π.Σαπαλίδη και τη συμμετοχή στο 4ο Φεστιβάλ Νέων Δημιουργών Κοζάνης.
Την περίοδο αυτή συνεχίζεται η ηχογράφηση της πρώτης μου ολοκληρωμένης προσωπικής δουλειάς. που αναμένεται μέσα στο 2011, δείγμα του οποίου μπορείτε να ακούσετε εδώ:

http://www.jumpingfish.gr/gelarakisgiorgos
www.youtube.com/gelarios

http://www.musicwave.gr/el/members/member_info.asp?cat_id=2&id=9180

FB : https://www.facebook.com/gelarakis

Πρόκειται για τραγούδια σε δική μου μουσική και στίχους, με σκοπό να εκφράσω συναισθήματα και προβληματισμούς , καθώς και την αγάπη μου προς τη μουσική.
To Nοέμβριο του 2011 το τραγούδι "Κι όλο γυρίζω" προκρίθηκε με κριτές το Β.Λέκκα και την Ευσταθία στο τελικό του Open live mousic festival της Κοζάνης που θα π[ραγματοποιηθεί στις 25/11 ! Επιπλέον αναδείχθηκε πρώτο στην ψηφοφορία για το BIG BUZZ του musiwave.gr για το μήνα Νοέμβριο !!


Ραντεβόυ λοιπόν λίαν συντόμως και εύχομαι σε όλους κάποια στιγμή να πουν "...όλοι οι φόβοι μου πεθαίνουν !!"

------------------------------------------------------


Πάτροκλος Σαμαράς

Δείγμα του επερχόμενου ολοκληρωμένου μουσικού album του -> www.youtube.com/maidenstick

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ. Από μικρός λάτρευα το τραγούδι! Και συμμετείχα σε διάφορες χορωδίες!
Μπαίνοντας στο λύκειο και βλέποντας παιδιά με κιθάρες να τραγουδούν είπα να κάνω κι εγώ την δικιά μου αρχή! Πάω παίρνω μια κιθάρα των 73 ευρώ - κοντρα πλακέ ξέρω αλλά δεν την αλλάζω με τίποτα αν και είναι μόνο για σπίτι - αγοράζω ένα βιβλίο "Πως να παίξετε κιθάρα", και σε ενα μήνα....... το παρατάω!
Ήθελα να μάθω να παίζω κομμάτια!

kithara.vu λοιπόν! και ένα chords dictionary κάποιες ασκήσεις μαζεμένες από φίλους πολλή εξάσκηση και ξεκίνησα να βγάζω διάφορα ελληνικά!
Συνέχισα με ξένα κομμάτια και πιο πολύπλοκα riffs και τελικά ξεκίνησα να γράφω δικά μου κομμάτια το 2009 ηχογραφώντας τα στον Η/Υ μου.
Το 2011 ξεκίνησα να γράφω κάποια από αυτά σε studio όσα είναι έτοιμα θα ανεβαίνουν αμέσως!
Το 2008 ήρθα στην Θεσσαλονίκη όπου και σπουδάζω στο Τμήμα Πληροφορικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου. Αυτό μου έδωσε πολλά υπέρ στο να συνεχίσω να ασχολούμαι με την μουσική.

Παράλληλα με την προσωπική μου δουλειά συμμετείχα σε διάφορα ελληνικά ροκ συγκροτήματα έχοντας έτσι την ευκαιρία να παίξω σε διάφορες μουσικές σκηνές της Θεσσαλλονίκης, αλλά και σε festival ακόμα και σε μουσικούς διαγωνισμούς.

Αυτό τον καιρό ασχολούμαι με την σύνθεση μουσικής σε έτοιμους στίχους, ή και με μόνο ορχηστρικά κομμάτια και όποτε μου ρχεται έμπνευση :D γράφω στίχους και για μένα!

Να ζείτε την κάθε στιγμή!


http://facebook.com/psamaras
http://www.youtube.com/maidenstick


Δεν υπάρχουν σχόλια :