Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Απαράδεκτη συμπεριφορά Forthnet στα Νέα Μουδανιά

Είναι πλέον η Τρίτη φορά που συμβαίνει μπροστά στα μάτια μου και πλέον σε μένα…

Έτσι λοιπόν κοινοποιώ αυτό που το email γιατί πιστεύω ότι ο Ιδιοκτήτης του καταστήματος μάλλον δεν γνωρίζει(δικαιολογημένα) το πώς φέρεται η κοπέλα που έχει στο κατάστημά του στα Νέα Μουδανιά… διότι αν γνώριζε θα την είχε στείλει.

Μεγάλη Τρίτη λοιπόν και στις 15:00, ενώ είμαι Θεσσαλονίκη με πληροφορούν από το σπίτι ότι διακόψανε την Nova λόγω ανεξόφλητου λογαριασμού ( 22€, συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες).

Τηλεφωνώ λοιπόν στα Κεντρικά της Nova και ερωτώ πώς μπορώ να πληρώσω για να επανασυνδεθώ άμεσα. Η απάντησή τους είναι ότι λογαριασμοί πλέον εξοφλούνται μόνο σε Τράπεζες (κλειστές λόγω ώρας) αλλά και σε καταστήματα της Forthnet. Σκεπτόμενος λοιπόν ότι η ώρα έχει πάει ήδη 16:10 ξεκινάω για Χαλκιδική και στις 16:50 είμαι έξω από το κατάστημα της forthnet στα Νέα Μουδανιά στο εμπορικό κέντρο…



Βλέπω την ανάρτηση των ωραρίων που είχαν αφισοκολλήσει στο τζάμι της πόρτας του καταστήματος το οποίο έλεγε για την Μεγάλη Τρίτη τα εξής: Μεγάλη Τρίτη 09:00 με 14:00 και 17:00 με 21:00.

Συμβουλεύομαι το ρολόι μου, που έγραφε 16:55, και αποφασίζω να περιμένω. Πάει 17, πάει 17 και 10, πάει 17 και 20 αλλά τίποτα…. Σκεπτόμενος πάντα θετικά, λέω ότι κάτι θα έτυχε στην κοπέλα που ανοίγει, και αποφασίζω να φύγω με την προοπτική να πάω κατά τις 18:00. Καθώς ανέβαινα οδικώς προς Γιώτης συναντάω την κοπέλα(που γνωρίζω φυσιογνωμικά) να κατηφορίζει προς Εμπορικό Κέντρο και κάνω τον κύκλο πάλι προς το κατάστημα forthnet. Λογικά φθάνω πιο νωρίς και περιμένω. Σε πολύ λίγα λεπτά καταφθάνει και η κοπέλα. Ακολουθεί η παρακάτω συζήτηση:

ΕΓΩ: καλησπέρα

ΚΟΠΕΛΑ: καλησπέρα

ΕΓΩ: (χαριτολογώντας) άντε να πληρώσουμε την Nova γιατί ο μικρός περιμένει να δεί τα ζωάκια(animal planet)

ΚΟΠΕΛΑ: περιμένετε παρακαλώ πέντε λεπτάκια έχω να δοκιμάσω κάτι ρούχα δίπλα(στο διπλανό κατάστημα με ένδυση)

ΕΓΩ: πλάκα μας κάνεις…..

ΚΟΠΕΛΑ: μιλάω πολύ σοβαρά, ούτως η άλλως ανοίγουμε στις πεντέμιση….

Μένω παγωτό…. Λέω από μέσα μου τώρα τι μας είπε…. Ξαναβλέπω το χαρτί του Εμπορικού Συλλόγου που είχαν αναρτήσει και λέω αποκλείεται….

Πλησιάζω στο άλλο μαγαζί και ξανατονίζω ότι κάνει λάθος με το ωράριό της και η απάντησή της:

ΚΟΠΕΛΑ: ακούστε να σα πω Κύριε εγώ δεν έχω άλλο χρόνο να δω αυτά τα ρούχα……

Περιμένω λοιπόν σαν το Μαλάκα….

Όντως μέσα σε πέντε λεπτά και εκνευρισμένη που δεν αφήσαμε την Πριγκήπισσα να βάλει το κολάν, έρχεται δίπλα, ανοίγει και με ηλίθιο βλέμμα μου λέει να περάσω…

Δίνω τα χρήματα για την εξόφληση του λογαριασμού και πλέον πιο σοβαρά αναφέρω στην κοπέλα:

ΕΓΩ: αφού ανοίγετε στις 17:30 κατεβάστε το χαρτί των ωραρίων που έχετε έξω, γιατί έτσι με κοροιδεύετε…

ΚΟΠΕΛΑ: με ειρωνεύεστε????

ΕΓΩ: καθόλου, εκτός και αν ισχύει το ωράριο των 17:00 οπότε τώρα εσείς ειρωνεύεστε εμένα…

ΚΟΠΕΛΑ: αυτό το ωράριο το έβγαλε ο Εμπορικός Σύλλογος Μουδανιών, η forthnet δεν το δέχεται και εμείς Κύριε δεν είμαστε ότι να ναι ….( τι εννοούσε άραγε??? Ότι ο Σύλλογος και τα μέλη του είναι ότι να ναι???)

ΕΓΩ: τι να σου πώ κοπέλα μου είσαι …. Άντε τελείωνε να φύγω γιατι άμα θα κάτσω θα σου πω πολλά….

ΚΟΠΕΛΑ: τι θα μας πείτε δηλαδή?? Θα το τραβήξετε κι άλλο???

ΕΓΩ: τώρα τι θες …. Να το τραβήξω??? Άντε τώρα ένα λέω και εσύ από πίσω λες άλλα πέντε… αλλά αφού το θές θα το τραβήξω λοιπόν….

Παίρνω εκνευρισμένος την απόδειξη της πληρωμής και αποχωρώ…..

Έτσι λοιπόν, καταγγέλω το κατάστημα της Forthnet για την απαράδεκτη συμπεριφορά του υπαλλήλου της….

Το συγκεκριμένο email έχει κοινοποιηθεί και στα κεντρικά της Forthnet αλλά και στα Κεντρικά της Nova….

Ελπίζω να λάβει γνώση ο ιδιοκτήτης του καταστήματος … και να πάρει έγκαιρα τα μέτρα του διότι τα πράγματα στο μαγαζί του δεν πάνε καλά…. Και το κακό είναι ότι εντελώς τυχαία το απόγευμα που συζήτησα το ατυχές περιστατικό σε καφετερία των Μουδανιών , στην παρέα μου, με άκουσε ένας άλλος από διπλανό τραπέζι και επιβεβαίωσε όλα τα παραπάνω στην παρέα μου….


Στάλθηκε από αναγνώστη

3 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

eixa k gw peripeteies me ti sigkekrimeni kopela.den einai ka8olou eksupiretiki, einai apla eirvniki me ko8olou dia8esi gia douleia. an auto einai to proswpo pou 8elei na deixnei i eteria tote tina pw...isws prepei na allaksoume etereia an oxi autoi ipallilo.

Ανώνυμος είπε...

εχω κ εγω δειγμα απαραδεκτης ή μάλλον μηδενικής εξυπηρετησης και συμπεριφοράς.ακόμη δεν την έδιωξαν;

Ανώνυμος είπε...

tha sas ksenerwsw alla i kopela den einai upalilos apla alla i gunaika tou afentikou diladi 2 fores afentiko...