Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

Περί Ισπανών ανθρακωρύχων

Μιας και βλέπω πως η παραπληροφόρηση καλά κρατεί, θα ήθελα να κάνω μια σύνθεση αυτών που ζήσαμε τις τελευταίες μέρες στη Μαδρίτη.

Η “μαύρη πλημμύρα” ξεκίνησε από διάφορες πόλεις και χωρία που η κύρια απασχόληση των κατοίκων είναι τα ορυχεία άνθρακα.

Οι ανθρακωρύχοι είναι για τον ισπανικό λαό ένα σύμβολο του αγώνα κατά του φασισμού. Έτσι λοιπών η υποστήριξη των μαδριλένων στους ανθρακωρύχους αποκτά μια διπλή σημασία.

Η πρώτη είναι το ότι δεν έπιασαν οι προσπάθειες τις κυβέρνησης και των μέσων μαζικής χειραγώγησης να δυσφημίσουν έναν τομέα, έτσι ώστε ο υπόλοιπος κόσμος να στραφεί εναντίον του, βάση του γνωστού αξιώματος διαίρει και βασίλευε και οι κυβερνώντες να συνεχίσουν με την κουτάλα ανενόχλητοι.

Από την άλλη, ότι δεν θα είναι εύκολος ο εκφασισμός τις ισπανικής κοινωνίας. Γι' αυτή την κατάσταση δεν φταίνε ούτε οι δημόσιοι υπάλληλοι, ούτε οι μετανάστες, ούτε κάποιος άλλος κλάδος εργαζομένων. Οι φταίχτες είναι οι τραπεζίτες και οι πολιτικοί, που συνεννοημένοι μεταξύ τους, κλέβουν τα χρήματα του δημοσίου και τα δίνουν στις τράπεζες για να ξελασπώσουν από τις λαμογίες τις βρομοδουλειές τόσων χρόνων. Με νούμερα: πριν από ένα μήνα η κυβέρνηση έδωσε στην Bankia (γνωστή ισπανική τράπεζα, σφηκοφωλιά εκκλησίας και δεξιών λαμόγιων) 10.000.000.000 για να την σώσει, από την άλλη χρειάζονται μόλις 200.000.000 για να μπορέσουν να συνεχίσουν να ζουν οι χιλιάδες οικογένειες των ανθρακωρύχων.

Τα γεγονότα μιλάνε μόνα τους: Στις 2:00 τη νύχτα τις Τρίτης όλη η Μαδρίτη καλωσόρισε τους ανθρακωρύχους (Τετάρτη ήταν εργάσιμη μέρα). Την Τετάρτη το πρωί 500.000 κόσμου συμμετείχαν στην διαδήλωση. Τετάρτη απόγευμα μερικές δεκάδες χιλιάδες σε πορεία μέχρι την Πουέρτα Δελ Σολ.



Τα ΜΑΤ υπακούοντας στα αφεντικά τους (τους τραπεζίτες) έκαναν και πάλι καλά τη δουλειά τους...

Αυτός είναι ο ύμνος των ανθρακωρύχων:



Ευλογημένη Santa Barbara
τραλαλα λαλα
Ευλογημένη Santa Barbara

Προστάτιδα των ανθρακωρύχων
κοίτα κοίτα πασχαλιά μου
κοίτα κοίτα πως επιστρέφω εγώ
Προστάτιδα των ανθρακωρύχων
κοίτα κοίτα πασχαλιά μου
κοίτα κοίτα πως επιστρέφω εγώ

Από το ορυχείο της Μαρία Λουήσα
Από το ορυχείο της Μαρία Λουήσα

16 ανθρακωρύχοι νεκροί
κοίτα κοίτα πασχαλιά μου
κοίτα κοίτα πως επιστρέφω εγώ
16 ανθρακωρύχοι νεκροί
κοίτα κοίτα πασχαλιά μου
κοίτα κοίτα πως επιστρέφω εγώ

ποιος νοιάζεται για τον βαθμό
κοίτα κοίτα πασχαλιά μου
κοίτα κοίτα πως επιστρέφω εγώ
μείναν μες το πηγάδι
κοίτα κοίτα πασχαλιά μου
κοίτα κοίτα πως επιστρέφω εγώ

έχω το πουκάμισο κόκκινο
τραλα
έχω το πουκάμισο κόκκικο
τραλα
από το αίμα ενός συναδέλφου
κοίτα κοίτα πασχαλιά μου
κοίτα κοίτα πως επιστρέφω εγώ

έχω την ψυχή μου μαύρη
τραλα
έχω την ψυχή μου μαύρη
τραλα
δεν θα είναι το τελευταίο πένθος
κοίτα κοίτα πασχαλιά μου
κοίτα κοίτα πως επιστρέφω εγώ
δεν θα είναι το τελευταίο πένθος
κοίτα κοίτα πασχαλιά μου
κοίτα κοίτα πως επιστρέφω εγώ

άλλοι λεν πως υπάρχει θεός
τραλαλα
άλλοι πάλι λεν “δεν το πιστεύω”
τραλαλα
κοίτα κοίτα πασχαλιά μου
κοίτα κοίτα πως επιστρέφω εγώ
κοίτα κοίτα πασχαλιά μου
κοίτα κοίτα πως επιστρέφω εγώ
άλλοι πάλι λεν “δεν το πιστεύω”
κοίτα κοίτα πασχαλιά μου
κοίτα κοίτα πως επιστρέφω εγώ
.......




10/7/2012


(στάλθηκε απο φίλο μαδριλένο ανταποκριτή)


Δεν υπάρχουν σχόλια :