Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

LONG LIVE BLOGGERS...


Αυτό που δεν έχει γίνει ακόμα αντιληπτό είναι ότι η «δημοκρατία» των ισχυρών και της αυθεντίας έχει τελειώσει και η κοινωνία των ανθρώπων βαδίζει ήδη στην ομότιμη δημοκρατία του ίντερνετ, όπου η καταχώριση από έναν ανώνυμο έφηβο έχει ίση αξία και προσβασιμότητα από την αυθεντία στο ανάλογο θέμα.
Πρόσφατη έρευνα -όπως έγραψε ο Tάκης Αθανασόπουλος στην Ελευθεροτυπία- έδειξε ότι τα blogs επηρεάζουν, και μάλιστα πολύ, όχι μόνο το κοινό, αλλά και τους δημοσιογράφους. Η έρευνα έγινε σε τυχαία επιλεγμένους δημοσιογράφους των ΗΠΑ, και κατέδειξε ότι οι δημοσιογράφοι επηρεάζονται πολύ από τα blogs και τα συμβουλεύονται καθημερινά. Τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων βρίσκει ότι τα blogs είναι πηγή έμπνευσης, συχνά τους δίνουν κάποια ιδέα για δικό τους άρθρο, άλλες φορές βοηθούν γιατί εστιάζουν σε διαφορετική οπτική γωνία από την οποία βλέπουν το όλο θέμα, αλλά κυρίως τους βοηθούν γιατί σχηματίζουν άποψη για την περιρρέουσα ατμόσφαιρα, γι’ αυτό που με άλλα λόγια αποκαλούμε άποψη της κοινής γνώμης.


Το 70% των δημοσιογράφων δήλωσε ότι περνά μία ώρα την ημέρα διαβάζοντας blogs, ενώ το 57,1% διαβάζει blogs 2-3 φορές τη βδομάδα. Διαπιστώθηκε επίσης ότι οι δημοσιογράφοι γίνονται όλο και συχνότερα bloggers στην εποχή μας.


Όπως ομολογούν τώρα οι Αμερικανοί, για πρώτη φορά στην ιστορία της σύγχρονης δημοσιογραφίας αναλύθηκαν σε τέτοιο βάθος οι πολιτικό-οικονομικοί στόχοι της συμμαχίας ΗΠΑ-Ισραήλ. Στον πόλεμο του Ιράκ, οι bloggers πήραν θέση και εξέφρασαν απόψεις και αναλύσεις που πήγαιναν πολύ πιο πέρα και πάνω από τις παραδοσιακές δεξιές και αριστερές απόψεις.


Μεγάλη μερίδα του κοινού, διψασμένη για την αλήθεια, στράφηκε τότε στα blogs. Οι εφημερίδες υποχρεώθηκαν εκ των πραγμάτων να φτιάξουν κι αυτές blog, όπου οι αναγνώστες είχαν τη δυνατότητα να σχολιάζουν και να λένε την άποψή τους. Το πρώτο κράτος που έφτιαξε επίσημο blog κράτους είναι το Ισραήλ.


Μια καινούρια λέξη που προστέθηκε στο λεξιλόγιό μας είναι η «μπλογκόσφαιρα». Σημαίνει την κοινότητα όλων των blogs. Οι συζητήσεις, οι διάλογοι στο Διαδίκτυο χρησιμεύουν σήμερα ως δείκτες της κοινής γνώμης και, όπως αντιλαμβανόμαστε, το πολιτικό ενδιαφέρον είναι μεγάλο, όπως μεγάλο είναι και το εμπορικό ενδιαφέρον. Αυτό λοιπόν που πρέπει να καταλάβουν οι αδαείς, βολεμένοι της Βουλής, είναι ότι τα παλιάς κοπής επικοινωνιακά τρικ τους δεν περνούν στην ομότιμη δημοκρατία που αθέλητά τους ζούμε. Επομένως, ή αλλάζουν ή βουλιάζουν.Ολα ειναι στο χερι μας παιδια,εχουμε την ευκαιρια και πρεπει να την πιιασουμε απο τα μαλια!Εαν αγαπησουμε αυτο που προσπαθουμε με το blog μας θα το ανεβασουμε στον ουρανο,η ευκαιρια ειναι μπροστα μας και μας χαμογελα...ΤΑ ΛΕΜΕ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια :