Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Νέος Αγροτικός Συνεταιρισμός Χαλκιδικής πρώην Ε.Α.Σ.Χαλκιδικής

Βλέπω στα τοπικά τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά μέσα για τον νέο περίφημο συνεταιρισμό και τα παρουσιάζουν όλα ρόδινα και καλά χωρίς να γίνεται λόγος για το βεβαρημένο παρελθόν και παρόν της Ένωσης, να ξεκινήσω από τα χαράτσια που μας επιβάλουν με την ενεργοποίηση των δικαιωμάτων κάθε χρόνο πληρώνουμε ένα σορό χρήματα, μάλιστα το 2010 πήραν απόφαση να μας επιστρέψουν τα υπέρογκα ποσά που μας πήραν μέσα από τα χέρια μας και συνεχίζουν κάθε χρόνο το ίδιο βιολί!

Πέρυσι μάλιστα βρήκαν νόμιμο τρόπο και καλά, μου τα κράτησαν για γραμματειακή υποστήριξη και τήρηση αρχείων για όλο το έτος του 2011(παράνομα για την ενεργοποίηση τα πήραν νόμιμα φορολογικά μου έκοψαν και τιμολόγιο). Έκανα μεταβίβαση δικαιωμάτων και μου πήραν 30 ευρώ ενώ τα χαρτιά τα έστειλα εγώ με το ταχυδρομείο δεν ξέρω για ποιο λόγο μου πήραν χρήματα, (είχα πληρώσει γραμματειακή υποστήριξη πριν). Πήγα τα τιμολόγια πέρυσι στην ένωση για την επιστροφή του Φ.Π.Α. ώστε να πληρωθώ γρήγορα γιατί έτσι μου είπαν, πληρώθηκα τα Χριστούγεννα με τα χίλια ζόρια και όταν έκανα το άθροισμα του ποσού ανακάλυψα πως μου έλειπαν χρήματα και όταν πήγα και ρώτησα τον Διευθυντή μου είπε πως κράτησαν από όλους 1,5% επί του ποσού με απόφαση Δ,Σ.(ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ Φ.Π.Α. ΡΩΤΗΣΑ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥ, ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΨΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ).

Μιλάνε για γεωργικές συμβουλές και παροχή βοήθειας στους Αγρότες, αν όλα αυτά τα νομίζουν παροχή βοήθειας κάνουν μεγάλο λάθος, στα γεωργικά εφόδια είναι ακριβότεροι και από τον ποιο ακριβό γεωπόνο,γιατί πρέπει εγώ να εμπιστευτώ αυτούς γιατί να πάω να πληρώσω πάλι 50 ευρώ όπως λένε στη διαφήμιση και να γίνω μέλος αφού μια ζωή τους πληρώνω και χαΐρι δεν κάνουν.

Για το χρέος? ΤΡΙΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΤΙΠΟΤΑ?

Οι τράπεζες παίρνουν το ένα ακίνητο μετά το άλλο, πως δημιουργήθηκαν όλα αυτά ποιος φταίει??

Τα μέλη που θα γίνουν στον νέο συνεταιρισμό θα συνεχίζουν να πληρώνουν και πάλι τα χαράτσια??

ΑΣ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ

ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΑΓΡΟΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια :