Στις μπροσούρες τριών μεγάλων ιταλικών οργανισμών τουρισμού επανήλθε, για πρώτη φορά μετά από χρόνια, η περιοχή της Χαλκιδικής, με τους Ιταλούς τουριστικούς πράκτορες να δηλώνουν έμπρακτα τη στήριξη και φιλία τους προς τη δοκιμαζόμενη Ελλάδα, όπως υπογραμμίζεται σε ανακοίνωση του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Χαλκιδικής.
Ο πρώτος από τους τρεις οργανισμούς είναι ο «Settemari», που ειδικεύεται στην ελληνική αγορά, ενώ οι άλλοι δύο είναι πράκτορες εναλλακτικού τουρισμού, οι επωνυμίες των οποίων δεν ανακοινώνονται προς το παρόν
Αναλυτικότερα......
στη διεθνή έκθεση BIT, που πραγματοποιήθηκε στο Μιλάνο στις 16-19 Φεβρουαρίου, εκπρόσωποι του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής υποδέχθηκαν τους διευθυντές των τριών τουριστικών οργανισμών, ενώ ο Λούκα Φιαντίνο (Luca Fiandino), διευθυντικό στέλεχος του «Settemari», δήλωσε βέβαιος ότι η Χαλκιδική θα προσελκύσει πολύ περισσότερους Ιταλούς στο μέλλον.
Στις 15/2 ο Ε.Ο.Τ. Μιλάνου οργάνωσε για 2η χρονιά συνάντηση εργασίας σε λέσχη του Μιλάνου, προσκαλώντας τουριστικούς πράκτορες και δημοσιογράφους για να συναντήσουν εκπροσώπους περιοχών της Ελλάδας. Στη συνάντηση συμμετείχε επίσης και η Aegean Airlines. Αρκετές επαφές έγιναν με τουριστικούς πράκτορες και δημοσιογράφους, με τους οποίους συζητούνται επισκέψεις στην περιοχή.
Κυοφορούνται συνεργασίες με μια αεροπορική και μια ναυτιλιακή εταιρεία
Οι εκπρόσωποι του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Marketing Χαλκιδικής πραγματοποίησαν σειρά προγραμματισμένων συναντήσεων με δημοσιογράφους και τουριστικούς πράκτορες, ανοίγοντας παράλληλα νέους δρόμους συνεργασίας με μια αεροπορική και μια ναυτιλιακή εταιρεία.
Αν και δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το ποιες είναι οι δύο αυτές εταιρείες, ο πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής, Γρηγόρης Τάσιος, διευκρίνισε μιλώντας στο ΑΜΠΕ ότι οι συνεργασίες που συζητιούνται αφορούν αφενός την "παραχώρηση" θέσεων σε πτήσεις για τα λεγόμενα "ταξίδια εξοικείωσης" (fam trips) και, αφετέρου, τη σύνδεση της Χαλκιδικής με την Ιταλία με καράβι, μέσω του λιμανιού της Ηγουμενίτσας και της Εγνατίας Οδού.
Οι προσπάθειες προβολής του προορισμού, που ξεκίνησαν πέρυσι, φέτος άρχισαν να αποδίδουν καρπούς. Το 7σέλιδο αφιέρωμα του τεύχους Αυγούστου 2011 στο περιοδικό BELL' EUROPA ήταν αδιάψευστη απόδειξη του ενδιαφέροντος που δημιουργείται για τη Χαλκιδική.
Μάλιστα, κ. Τάσιος έκανε δηλώσεις στο ODEON PROGRAMMA TELEVISIONE, πρόγραμμα τηλεοπτικού καναλιού της Λομβαρδίας και έδωσε συνέντευξη στην εφημερίδα ON THE ROAD που εκδίδεται σε τιράζ 100.000 φύλλων και διανέμεται δωρεάν.
http://www.imerisia.gr
Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012
Η Χαλκιδική επιστρέφει στις μπροσούρες των Ιταλών τουριστικών πρακτόρων
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου