Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

ΔΗΜΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Συνεδρίαση Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Αριστοτέλη

Την Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011 και ώρα 18:00 μ.μ., στο Δημοτικό Κατάστημα Ιερισσού, θα συνεδριάσει το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αριστοτέλη, με θέματα ημερήσιας διάταξης τα παρακάτω:



1.Ενημέρωση για τα έργα που καταθέσαμε προτάσεις για χρηματοδότηση και η εξέλιξή τους.
(Εισηγ.: κ. Δήμαρχος)
2. Παραλαβή Μελέτης για τον Χώρο Υγειονομικής Ταφής Yυπολειμμάτων (Χ.Υ.Τ.Υ.) Αρναίας και Ενημέρωση για τη Διαχείριση των απορριμμάτων του Δήμου Αριστοτέλη (Εισηγ.: κ. Δήμαρχος).
3.Σύναψη Δημοσίων Συμβάσεων Παροχής Υπηρεσιών Καθαριότητας.
(Εισηγ.: κ. Κατσαβαβάκης Κωνσταντίνος, Αντιδήμαρχος) .
4.Κατανομή ποσού 20.968,50 € προερχόμενο από επιχορήγηση για πολιτική προστασία – πυροπροστασία έτους 2007 του π. Δήμου Παναγίας.
(Εισ.:κ. Λαμπρινός Ι., Αντιδήμαρχος).
5. Ορισμός Δημοτικού Συμβούλου ως μέλος της επιτροπής καλής εκτέλεσης εργασιών-υπηρεσιών άνω των 35.216,43 €.
(Εισ.:κ. Λαμπρινός Ι., Αντιδήμαρχος).
6. Ορισμός ορκωτών ελεγκτών λογιστών για τον έλεγχο των οικονομικών καταστάσεων έτους 2010 του π. Δήμου Σταγείρων-Ακάνθου και καθορισμός αμοιβής αυτών.
(Εισ.:κ. Λαμπρινός Ι., Αντιδήμαρχος).
7. Αναμόρφωση προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2011 – τροποποίηση τεχνικού προγράμματος - ψήφιση πιστώσεων. (Εισ.:κ. Λαμπρινός Ι., Αντιδήμαρχος).
8. Επιστροφή ποσού 45,00 € από παράβολο άδειας διαμονής για ένα έτος, ως αχρεωστήτως εισπραχθέντα από τον Peto Klevis . (Εισ.:κ. Λαμπρινός Ι., Αντιδήμαρχος).
9.Παραλαβή προμελετών για την υποβολή προτάσεων για την ενεργειακή αναβάθμιση σχολείων του Δήμου μας.
(Εισηγ.: κ. Καραστέργιος Θ., Πρόεδρος Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης).
10.Έγκριση Ανακεφαλαιωτικών Πινάκων. (Εισηγ.: κ. Καραβασιλικός Γεώργιος, Αντιδήμαρχος).
11. Ψήφιση πιστώσεων για επέκταση ΦΟΠ.
12.Επιχορήγηση σχολικής/ών επιτροπής/ών με το ποσό των 5.272,08 € για καταβολή μισθωμάτων σχολικών μονάδων.
(Εισ.: κ. Μπρούζος Α., Πρόεδρος της Α’ Βάθμιας Σχ. Επιτροπής).
13.Μεταφορά μαθητών της Τοπικής Κοινότητας Πλανών Δήμου Πολυγύρου στα Σχολεία της Δημοτικής Κοινότητας Μ. Παναγίας.
(Εισ.: κ. Μπρούζος Α., Πρόεδρος της Α’ Βάθμιας Σχ. Επιτροπής).
14. Έγκριση τροποποίησης του Προϋπολογισμού της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου Αριστοτέλη (ΔΗ.Κ.Ε.Δ.Α.) «Η ΦΡΟΝΤΙΔΑ». Έτους 2011.
(Εισηγ.:κ. Γεωργάκα Α., Πρόεδρος της ΔΗ.Κ.Ε.Δ.Α. «Η ΦΡΟΝΤΙΔΑ»).
15.Παραχώρηση του χώρου του ΚΑΠΗ της Μ. Παναγίας στην Δημοτική Κοινωφελή Επιχείρηση του Δήμου Αριστοτέλη (ΔΗ.Κ.Ε.Δ.Α.) «Η ΦΡΟΝΤΙΔΑ».
(Εισηγ.:κ. Γεωργάκα Α., Πρόεδρος της ΔΗ.Κ.Ε.Δ.Α. «Η ΦΡΟΝΤΙΔΑ»).
16.Προκήρυξη για τη θεώρηση επαγγελματικών αδειών Λαϊκής Αγοράς.
(Εισηγ.: κ. Κατσαβαβάκης Κωνσταντίνος, Αντιδήμαρχος).
17.Ανάθεση αρμοδιοτήτων στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, σχετικά με το υπαίθριο Εμπόριο και τη Λαϊκή Αγορά (Εισηγ.: κ. Κατσαβαβάκης Κωνσταντίνος, Αντιδήμαρχος) .
18.Καταγγελία μίσθωσης του κ. Θεοδωρίδη Πάτρικ
19.Δημοπράτηση των υπ. αριθ. 17 και 18 καταστημάτων της Δημοτικής Αγοράς Ιερισσού. (Εισηγ.: κ. Κατσαβαβάκης Κωνσταντίνος, Αντιδήμαρχος).
20.Ανάκληση της υπ. αριθ. 172/2007 απόφασης του Δ.Σ. του πρώην Δήμου Σταγείρων- Ακάνθου. (Εισηγ.: κ. Κατσαβαβάκης Κωνσταντίνος, Αντιδήμαρχος).
21. Ορισμός τριών (3) αιρετών γυναικών εκπροσώπων, για τη συμμετοχή τους σε σεμινάρια επιμόρφωσης και ενδυνάμωσης αιρετών γυναικών που διοργανώνει η Αναπτυξιακή Ανώνυμη Εταιρεία της Αυτοδιοίκησης "Πληροφόρηση, Επιμόρφωση, Τοπική Ανάπτυξη (Π.Ε.Τ.Α.) Α.Ε."(Εισηγ.:κ. Βατάλη Βάσω, Ειδική Συνεργάτης Δημάρχου).
22.Ορισμός εκπροσώπου στο Πρωτοβάθμιο Συμβούλιο Θεάτρων Κινηματογράφων Ν. Χαλκιδικής. (Εισ.:κ. Λαμπρινός Ι., Αντιδήμαρχος).
23.Ορισμός εκπροσώπων στην Κ.Ε.Δ.Ε. (Εισηγ.: κ. Δήμαρχος).
24.Λήψη απόφασης για έκδοση περιοδικού του Δήμου μας για ενημέρωση και πληροφόρηση των Δημοτών.
25.Χορήγηση άδειας υπηρεσιών διαδικτύου σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος ιδιοκτησίας του κ. Ρίμπα Ιωάννη στην Τ.Κ. Παλαιοχωρίου.
(Εισηγ.: κ. Μοσχόπουλος Βασίλειος, Αντιδήμαρχος).
26. Πρόσληψη προσωπικού για κατεπείγουσες ανάγκες με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου μέχρι δύο μήνες (Άρθρο 206 του Ν. 3584/07). (Εισηγ.: κ. Δήμαρχος).



Δεν υπάρχουν σχόλια :